söndag 4 mars 2012

Man känner sig lite lurad...


måste jag säga..Här har solen värmt och strålat i flera dagar när man varit sjuker..och så när man är skapligt pigg..så blir det nästan vinter igen. Näe..det gillar vi INTE! Bilden är från i morse då det var frostiga -8 grader..Brrr!

Lite hopp hade jag om att de övervintrade blommorna i källaren kanske kommit igång och var redo att tas upp..men icke då!

Jo förresten..lite grönt är på G i krukan där det ska komma afrikas blå lilja....men när man kikar lite närmare så ser man ganska snart vad det är...MASKROSBLAD?? Ehh? Snacka om skitlurad två gånger samma dag..haha!

I alla fall så har jag under dagen konstaterat att man inte alls är 100 än. Har lurat några timmar men skallen värker likväl. Sonen och jag blir hemma i morgon med..för inte kan man sitta på lektion när man typ hostar HELA tiden heller..Det gäller att bli fullt frisk så man inte riskerar att trilla dit igen.

En rapport av projekt rutor är på sin plats..och det retar mig nåt enormt att garnet fortfarande är slut i affären så jag kommer inte vidare..
Nåväl..såhär ser 70 rutor ut i ett stycke och fler ska det bli!!

Vaddå...envis...jag?? hahahaha....

3 kommentarer:

  1. Gud så snygg pläden blir...för det kommer väl att bli en pläd?=) Ja det var även lite bistrare här imorse, även om det inte var mer än 2 minus. Fast det har varit soligt och det är jag nöjd med. Nog för att jag också vill ha värme, men den kommer nog!=)
    Krya på er ordentligt nu!
    Kram Kram från den Ystra!

    SvaraRadera
  2. Ja och i morse var det -9 här :(, nä vår tack! Men de säger att det kommer vårvärme till helgen :)
    Snygga rutor, blir såå bra men väldigt irriterande att garnet är slut, testa på nätet kanske.
    Krya på dig, kram Marie-Louise

    SvaraRadera
  3. Fortsätt virka rutor, det blir ett skitsnyggt överkast!
    Krya på sig nudå.

    SvaraRadera